Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Η προφητεία της Σίβυλλας της Ερυθραίας περί του χαράγματος του Αντιχρίστου

Η προφητεία της Σίβυλλας της Ερυθραίας περί της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού, βάσει της αρχαιότητάς της, της αυθεντικότητάς της, αλλά και της βαρύτητας των γεγονότων που πραγματεύεται, είναι ίσως η σημαντικότερη προφητεία της προ Χριστού εποχής.
Η προφητεία ξεκινά με αναφορά στην ημέρα της Εσχάτης Κρίσεως, στην ημέρα κατά την οποία «θα κατέλθει από τον ουρανό ο μέλλων βασιλεύς των αιώνων», για να κρίνει όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους.
Είναι η ημέρα του θρήνου και του τριγμού των οδόντων γι' αυτούς που με τις πράξεις τους θα έχουν αρνηθεί τον Θεό και τον άνθρωπο.

«ΘΡΗΝΟΣ ΤΕ ΕΚ ΠΑΝΤΩΝ ΕΣΤΑΙ ΚΑΙ ΒΡΥΓΜΟΣ ΟΔΟΝΤΩΝ»,προαναγγέλλει η Σίβυλλα η Ερυθραία.
Τον ίδιο όμως θρήνο προαναγγέλλει και ο Ιησούς Χριστός για την ημέρα εκείνη: «Εκεί θα είναι το κλάμα και ο τριγμός των οδόντων» (Κατά Ματθαίον 8, 12).
Εκτός από το Ευαγγέλιο του Ματθαίου, εντυπωσιακές είναι οι ομοιότητες της προφητείας της Ερυθραίας και με την Αποκάλυψη του Ιωάννη:

«Και ο τέταρτος άγγελος εσάλπισε και κτυπήθηκε το τρίτον του ηλίου και το τρίτον της σελήνης και το τρίτον των αστέρων, δια να σκοτισθή το τρίτον μέρος των». (Αποκάλυψις Ιωάννου, 8, 12)
«Θα εκλείψη το φως της ημέρας, η λάμψις του ηλίου και των αστέρων». (Σίβυλλα Ερυθραία, στ. 16)

«Και οι επτά άγγελοι, που είχαν τις επτά σάλπιγγες ετοιμάσθηκαν να σαλπίσουν». (Αποκάλυψις Ιωάννου, 8, 6)
«Σάλπιγξ δε από τον ουρανό, φωνή με μεγάλο θρήνο θα αφήσει». (Σίβυλλα Ερυθραία, στ. 23)

«Και ο τρίτος άγγελος εσάλπισε και έπεσε από τον ουρανό μέγας πύρινος αστέρας που καιότανε ως λαμπάδα». (Αποκάλυψις Ιωάννου, 8, 10)
«Θα ρεύσει από τον ουρανό πύρινος ποταμός και μάλιστα από θείο». (Σίβυλλα Ερυθραία, στ. 27)

Το σημαντικότερο όμως κοινό σημείο μεταξύ της Αποκάλυψης του Ιωάννη και της προφητείας της Ερυθραίας είναι η αναφορά στο περίφημο «σημάδι» που θα λάβουν οι άνθρωποι, το οποίο ο Ιωάννης το ονομάζει «χάραγμα», ενώ η Ερυθραία «σφραγίδα επίσημη»!


Στον πρώτο στίχο των ανωτέρω δύο χειρογράφων καταγράφεται η προφητεία της Σίβυλλας της Ερυθραίας περί της σφραγίδας του Αντιχρίστου: «ΣΗΜΑ ΔΕ ΣΟΙ ΤΟΤΕ ΠΑΣΙ ΣΦΡΗΓΙΣ ΕΠΙΣΗΜΟΣ». Το επάνω χειρόγραφο προέρχεται από την Πατριαρχική Βιβλιοθήκη Ιεροσολύμων (συλλογή Αγίου Σάββα κωδ. 419, φ.270α, 14ος αι.) και το κάτω από την Βιβλιοθήκη του Βατικανού (κωδ. Vat. gr. 743, φ. 59α, 16ος αι.). Στην έκδοση «Σιβυλλιακοί Χρησμοί» των Παρισίων (βλ. σελ. 203), ο επίμαχος στίχος αναφέρεται ως «ΣΗΜΑ ΔΕ ΠΑΣΙ ΒΡΟΤΟΙΣΙ ΤΟΤΕ, ΣΦΡΑΓΙΣ ΕΠΙΣΗΜΟΣ», ενώ στην έκδοση της Λειψίας (Hinrichs, 1902) αναφέρεται ως «ΣΗΜΑ ΔΕ ΤΟΙ ΤΟΤΕ ΠΑΣΙ ΒΡΟΤΟΙΣ, ΣΦΡΑΓΙΣ ΕΠΙΣΗΜΟΣ».
«Σημάδι τότε θα υπάρχει σε όλους τους ανθρώπους, σφραγίδα επίσημη». (Σίβυλλα Ερυθραία, στ. 28)
«Και υπεχρέωσε όλους, μικρούς και μεγάλους, πλουσίους και πτωχούς, ελευθέρους και δούλους, να έχουν χαραγμένο σημάδιεις το δεξί τους χέρι η εις το μετωπόν τους, ώστε να μην μπορεί κανείς να αγοράσει ή να πωλήσει παρά εκείνος που έχει το χαραγμένο σημάδι, δηλαδή το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του. Εδώ είναι αναγκαία η σοφία. Εκείνος που έχει νόησιν ας λογαριάσει τον αριθμόν του θηρίου· είναι αριθμός ανθρώπου· και ο αριθμός αυτού είναι χξς΄ (666)». (Αποκάλυψις Ιωάννου, 13, 16)


Αυτός που θα υποχρεώσει τους ανθρώπους να λάβουν το χαραγμένο σημάδι της Αποκάλυψης ή το επίσημο σφράγισμα της Σίβυλλας θα είναι ο επερχόμενος ηγέτης της Νέας Τάξης Πραγμάτων, ο παγκόσμιος διακυβερνήτης της Νέας Εποχής, ο αποκαλούμενος Αντίχριστος, αυτός που ο Ιωάννης αποκαλεί με την ονομασία «θηρίον». Το άτομο αυτό θα είναι ένα καθαρά πολιτικό πρόσωπο αριστοκρατικής καταγωγής, το οποίο, με τη βοήθεια των τραπεζιτών και των ισχυρών της γης, θα φέρει την ειρήνη, την ασφάλεια και την ευημερία σε μία τεχνηέντως ταραγμένη περίοδο, μετά από έναν πολύ μεγάλο πόλεμο.
Οι περισσότεροι όμως άνθρωποι δεν θα αντιληφθούν την έλευσή του διότι, όπως μας προλέγει ο Άγιος Εφραίμ ο Σύρος, θα έχουν όλη τους την προσοχή στραμμένη στα γήινα και βιοτικά πράγματα, στην ύλη, το χρήμα και τις σαρκικές απολαύσεις.

«Διότι η έλευσις τούτου (του Αντιχρίστου) γίνεται γνωστή εις τους έχοντας τον νουν προσηλωμένον εις τα άνω· εις δε τους έχοντας τον νουν εις βιωτικά πράγματα, και ποθούντας τα γήινα, δεν θα γίνει φανερόν τούτο». (Άγιος Εφραίμ ο Σύρος, Περί Ελεύσεως του Αντιχρίστου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου